středa 18. května 2011

Weakness♥..

Ano pro některé věci mám vážně slabost...ale nestydím se za to, a myslete si co chcete (: ....

 ..Pro to úžasné moře,skvělé písečné pláže,západy slunce.. a Slunce celkově.. 

.. Ano.. pro Kávu.. Miluji kaffe.. Cappuccino , Latte, Frapé .. Je to šíleně návykové

... Také mám hroznou slabost, pro svůj milovaný ,krásný piercing ♥ ( Naživo je hezčí :D)) )

... Všechny tyhle zamilované obrázky... Na ty jsem úplně ujetá... Taky bych si to tak přála ..
.. Přátelé ..  a né jenom takové nádherné obrázky.. ale hlavně mí přátelé.. respektive hlavně mé nejlepší kamarádky..
..  A co vážně miluju ?.. jsou všechny tyhle vzory.. do těch jsem úplně ze všeho nejvíce ,,zblázněná" .. Mohla bych se mít na všem a pořád by to bylo málo ... Ovšem pořád je v mém osobním žebříčku na prvním místě.....
.. ZEBRA...a jelikož si hodlám tento měsíc "zrekonstruovat" svůj nový pokojíček ... tak jsem se rozhodla ,že si ke své vášni koupím zebrovanou tapetu a dám si jí přesně na to místo kde bude postel.. Velice se těším ..

Pozn. To už bude asi tak všechno z toho co jsem shrunula mezi své dočasné slabosti.. (:

Žádné komentáře:

Okomentovat