úterý 3. května 2011

Real Dream II.

Anoo.. Je to tady :) Přišlo mi přijetí na školu .. Psalo se tam velkým PŘIJATA ! ♥ vůbec netušíte jak jsem se v tu chvíli cítila... Měla jsem smíšené pocity.. (: Byla jsem šťastná a tak se mi ulevilo (:
 Byla jsem po tak dlouhé době zase Happy (: ♥ ... Samozřejmě zápisový lístek už je odevzdán a já jsem oficiálně od 1. Září 2011 žákyni Vyšší odborné a Hotelové Školy v Opavě (: .. Nic lepšího nemůže ani být (: Tak se těším .. Doma mám prostudované všechny papíry ohledně učebnic a oblečení na praxi (: .. Teďka ještě čekat do konce týdne než mé drahé Kamarádce příjde zda ji vzali na odvolání či ne .. Musím doufat že ANO..  Jelikož tam nechci jít sama :D a navíc .. plánujeme si to už od 7. třídy (: Tak snad ♥ .. Lidi držte mě pěsti ať mám hodně štěstí.. protože jestli se tam dostane tak mi bude chybět takový maličký kousíček k tomu abych byla nejšťastnější člověk pod sluncem ♥..  Btw. Omlouvám se za tu fotografii školy, že je tak malá a rozmazaná ,ale lepší jsem bohužél nesehnala..:/

Žádné komentáře:

Okomentovat