pondělí 21. února 2011

Real Dream I.

... začátek mého reálného či nereálného snu :) ... 
Takže,můj sen ..Pořád o něm mluvím ,ale stále nikdo neví co přesně myslím :). Jednoduše se dokáže během jednoho pouhého okamžiku změnit ve velice nedosažitelný cíl. V poslední době trávím většinu času sama..Někde na procházkách a nebo obyčejně doma a koukám tzv. do blba. Dost se také vyhýbám jakékoliv společnosti svých přátel.. Netuším proč. Samozdřejmě až na pár vyjímek:) . Nějaký ten měsíc nebo dva se cítím příliš sama. Bez nejlepší kamarádky,které bych se mohla svěřovat. Bez kluka,který by mě objímal ve chvílých kdy by mi bylo do breku . A také bez jakýchkoliv pocitů,citů,myšlenek a nálad. Těžko říct ,proč se tak cítím. Jedinné co mě momentálně drží nad vodou,je den kdy mi ,doufám, příjde potvrzení ,že jsem byla přijata na školu . A já budu moct žít svůj vysněný středoškolský život a modlit se za to ,aby se  vše urovnalo . :)

Bojuj za to,čeho si vážíš nejvíce.
..Někdy musíte dlouho doufat,aby se vás chytlo štěstí..

2 komentáře: